Quest Manager

Strona produktowa Quest Manager

Quest manager to intuicyjny program stworzony przez Jawasoft do planowania zleceń i projektów oraz zarządzania ich realizacją i rozliczeniem.

Program wspiera użytkownika w zakresie skutecznego rejestrowania rzeczywistego czasu, poświęconego na wykonanie zleceń.

Quest Manager umożliwia:

  • Rejestrację czynności i czasu ich realizacji dla zleceń/zadań wykonanych podczas pracy zdalnej;
  • Rejestrację czasu wykonania i rozliczenie różnego typu zleceń serwisowych (realizowanych w biurze i poza nim);
  • Rejestrację czasu wykonania i rozliczenie projektów oraz zadań do nich przypisanych.
QUEST MANAGER

Dla kogo jest Quest Manager?

Dla firm o różnym profilu działalności, w którym istnieje potrzeba rejestracji zleceń/zadań wykonanych w ciągu dnia przez pracowników, dla biur rachunkowych, doradców podatkowych i innych organizacji, które chcą mierzyć ilość czasu jaki poświęcają na obsługę poszczególnych klientów, na wykonywanie prac administracyjnych, na realizację projektów rozłożonych na etapy.

Co wyróżnia Quest Managera?

Program został tak zaprojektowany, aby:

  • maksymalnie ułatwić użytkownikowi rejestrację informacji o wykonaniu zleceń/zadań i ich rozliczeniu,
  • użytkownik mógł szybko tworzyć nowe zlecenia/zadania i ograniczyć do minimum czas na uzupełnianie pól w oknie definiowania,
  • zachować czytelność i łatwość analizy informacji w oknach ze spisem zleceń/zadań.

Quest manager ma intuicyjny interfejs, co ułatwia użytkownikom pracę z programem. Podział na obszary funkcjonalne: zlecenia, projekty, rozliczenia – porządkuje zakres funkcjonalności i usprawnia poruszanie się po systemie. Filtry proste i zaawansowane oraz opcje wyszukiwania, wspierają użytkownika w procesie analizowania zgromadzonych danych. Czytelne listy ze spisem zleceń, projektów i rozliczeń, agregują kluczowe informacje w jednym widoku okna.

Program Quest Manager możemy zintegrować z dowolnym systemem ERP, posiadanym przez użytkownika. Integracja umożliwia wymianę danych między Quest Managerem, a systemem ERP, aby skrócić czas przygotowania rozliczeń dla pracowników. Ponadto, korzysta z bazy kontrahentów i osób kontaktowych, zdefiniowanej w systemie ERP. Dzięki temu, nie trzeba wprowadzać ręcznie niezbędnych informacji.
Quest Manager można również zintegrować ze skrzynką email. Umożliwi to automatyczne generowanie zleceń w programie w oparciu o mailowe zgłoszenia klienta.

Wybrane możliwości Quest Managera:

  • Tworzenie bieżących zgłoszeń/zadań do wykonania;
  • Definiowanie projektów i powiązanie ich ze zgłoszeniami/zadaniami;
  • START-STOP zgłoszeń/zadań – rzeczywista rejestracja czasu wykonania (bez konieczności posiadania systemu RCP);
  • Tworzenie opisów zgłoszeń/zadań/projektów i podpinanie załączników;
  • Mechanizmy pobierania, przekazywania i obserwowania zgłoszeń/zadań;
  • Numerowanie zgłoszeń/zadań i powiązanie ich z rozliczeniami;
  • Filtry proste i zaawansowane umożliwiające przeszukiwanie list zgłoszeń, rozliczeń, itp.;
  • Dodawanie szybkich zgłoszeń/zadań (skrócona liczbą pól do uzupełnienia);
  • Generowanie dziennego raportu wykonania zgłoszeń/zadań (dla poszczególnych użytkowników oraz zbiorczo);
  • Moduł rozliczenia zgłoszeń/zadań;
  • Statusy dla zgłoszeń/projektów;
  • Uprawnienia dostępu dla użytkowników.

Jeśli chcesz wdrożyć system Quest Manager, to skontaktuj się z nami: telefonicznie +48 501 030 431 lub za pomocą email handel@jawasoft.pl. Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy.