SaldeoSMART

SaldeoSMART ułatwia pracę Księgowych

SaldeoSMART jest systemem typu OCR wspomagającym pracę biur rachunkowych i działów księgowości w firmach. Został zintegrowany z ponad 30 programami księgowymi i systemami ERP.

Ułatwia pracę księgowych, dzięki możliwości:
• skanowania i odczytywania dokumentów,
• weryfikacji i kategoryzacji odczytanych dokumentów,
• eksportowi dokumentów do programu księgowego lub JPK,
• odczytywania danych z wyciągów bankowych lub potwierdzenia przelewu.

SaldeoSMART tworzy elektroniczne archiwum dokumentów (faktury, umowy, pisma), które jest dostępne 24/7 z dowolnego miejsca na świecie.
Dostępna jest również aplikacja na telefon, dla użytkowników SaldeoSMART. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów iOS lub Android.

Korzyści z wdrożenia SaldeoSMART:
• przyspieszenie i usprawnienie wprowadzania faktur kosztowych,
• redukcja kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),
• oszczędność czasu i wzrost wydajności,
• dostęp 24/7 do przejrzystego archiwum dokumentów.

Infografika-Pakiet-SaldeoSMART-Odczytywanie-Dokumentow-funkcje

Pakiety SaldeoSMART w ofercie

Pakiety dla biur rachunkowych
1. Odczytywanie dokumentów
2. Obieg dokumentów
3. Komunikacja z klientem

Pakiety dla firm z własnym działem księgowości
1. Pakiet obejmujący odczytywanie dokumentów i ich inteligentny obieg.

Jesteśmy certyfikowanym partnerem BrainSHARE it w zakresie wdrażania SaldeoSMART w biurach rachunkowych i w firmach. Jeśli chcesz wdrożyć SaldeoSMART i znacząco usprawnić pracę z dokumentami, to skontaktuj się z nami: telefonicznie +48 501 030 431 lub za pomocą email handel@jawasoft.pl. Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy.