SaldeoSMART ułatwia pracę Księgowych
SaldeoSMART jest systemem typu OCR wspomagającym pracę biur rachunkowych i działów księgowości w firmach. Został zintegrowany z ponad 30 programami księgowymi i systemami ERP.
Ułatwia pracę księgowych, dzięki możliwości:
• skanowania i odczytywania dokumentów,
• weryfikacji i kategoryzacji odczytanych dokumentów,
• eksportowi dokumentów do programu księgowego lub JPK,
• odczytywania danych z wyciągów bankowych lub potwierdzenia przelewu.
SaldeoSMART tworzy elektroniczne archiwum dokumentów (faktury, umowy, pisma), które jest dostępne 24/7 z dowolnego miejsca na świecie.
Dostępna jest również aplikacja na telefon, dla użytkowników SaldeoSMART. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów iOS lub Android.
Korzyści z wdrożenia SaldeoSMART:
• przyspieszenie i usprawnienie wprowadzania faktur kosztowych,
• redukcja kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów (nawet do 50%),
• oszczędność czasu i wzrost wydajności,
• dostęp 24/7 do przejrzystego archiwum dokumentów.
Pakiety SaldeoSMART w ofercie
Pakiety dla biur rachunkowych
1. Odczytywanie dokumentów
2. Obieg dokumentów
3. Komunikacja z klientem
Pakiety dla firm z własnym działem księgowości
1. Pakiet obejmujący odczytywanie dokumentów i ich inteligentny obieg.
Jesteśmy certyfikowanym partnerem BrainSHARE it w zakresie wdrażania SaldeoSMART w biurach rachunkowych i w firmach. Jeśli chcesz wdrożyć SaldeoSMART i znacząco usprawnić pracę z dokumentami, to skontaktuj się z nami: telefonicznie +48 501 030 431 lub za pomocą email handel@jawasoft.pl. Dopasujemy ofertę do potrzeb Twojej firmy.